Friday, August 19, 2016

Kelentong


Aku mendapati menyanyi dengan sempurna amat memenatkan. Lebih lebih lagi bila kita takde talent =='

Aneh aneh je mak budak ni kan? Nak dijadikan cerita, aku kena kelentong dengan budak darjah enam.

Sabar jela.

Nak dijadikan cerita, aku nampak sepupu darjah enam aku ni. asyik sangat nyanyi seorang diri. Mengalahkan nak audition AF gitu. Aku pun install-lah apps ni. Lepas tu, dia suruh aku nyanyi dulu. Aku pun nyanyilah. Ngam ngam pula kalau nak nyanyi duet kena invite 5-6 orang macam tu. MUJUR! sepupu aku yang lain main benda alah ni. NASIB baik aku tak ikut seperti yang disuggest sepupu darjah enam ni; invite abah dia. PERGH, Nasib baik time tu, aku dah bijak. Selesai je berangan aku pun tunggu punya tunggu punya tunggu. Dari sebelum puasa sampai habis raya. 

Macam tulah aku kena kelentong.

Sekian.

x,
tia

No comments:

Featured Post

1 MILLION VIEW?!

Assalamualaikum dan hi!  Aku nak ulas hairan sungguh aku dengan rakyat di dunia yang ada fetish aneh tengok orang menyusukan bayi.  FYI, vid...

Popular Post