Saturday, May 20, 2017

Puasa ganti

HAH!

Dah ganti puasa belum? Ramadhan tinggal beberapa hari je lagi nak menjelma.

Er, aku macam biasalah, baru nak ganti. tapi dah nak habis ok? Aku rasa hari ini last sebab few months ago, aku ada ganti puasa. 3 hari. Plan asal nak buat seminggu straight tapi entah kenapa, gigi sakit yang amat. Terpaksa aku stop kejap & cabut gigi. (malas nak buat root canal, cabut jela, sakit pun sekali je walaupun gongak)

Ngam ngam belum datang bulan, jangan dibazirkan waktu (ye dok?)

Dapatlah ganti hutang yang tersisa. Tapi, esok, sekolah anak aku buat hari sukan pula. Wa, dahlah tengah monsoon ni. Kalau sempat, nak juga aku vlog. Hehe, sekali sekali kan? Dah besar dah anak bujang aku yang seorang ni.

Aku tadi usha reading list kat blog ni, aku tengok dalam banyak banyak blog yang aku follow, blog bai ling yang sangat berdisiplin mem-blog. Aku follow since 2011, aku tengok almost everyday dia update blog. Sangat kagum. Walaupun, banyak dia post tak pakai baju, tapi aku rasa usaha tu dah ada.

Bagus betul, buat aku inspired untuk menulis sesuatu yang anak anak aku boleh baca. Barulah dia orang boleh baca mak dia orang macam mana. (kalau dia orang berminatlah =.=')

Okaylah, aku tengah fikir nak buat apa untuk bazirkan waktu ni. (fyi,abah budak ni tengah main PS, so kami sebenarnya tengah rebut internet, almaklumlah Unifi kan linenya macam harammmmmmmmmmm)

x,
tia

No comments:

Featured Post

1 MILLION VIEW?!

Assalamualaikum dan hi!  Aku nak ulas hairan sungguh aku dengan rakyat di dunia yang ada fetish aneh tengok orang menyusukan bayi.  FYI, vid...

Popular Post