Wednesday, November 7, 2018

Hello November.


Assalamualaikum,

Lama betul aku peram semua post aku yang penuh dengan kenangan. Zaman semangat nak publish entri kat blog ni semakin pupus. Makin hari makin malas 😅

Tia, rajin sikit please! Konon nak buat product review. Akhirnya sepi je, sampai product pun dah habis. Haha!😂

Product Review
Aku harap aku dapat siapkan product review. Aku seronok baca review. Sebelum beli apa apa aku akan cari honest review. Compare semua article. Pastu baru beli. ⚠️

Carousell(?)
Patut ke aku start buat review pasal Carousell? Aku banyak beli used makeup. Sometimes, orang tu tak guna langsung. Especially liquid foundation, paling best bila dapat brand yang rare. Nak beli pun kena check sebab brand yang common kat market ada banyak barang tiruan berhati hati semasa membeli ya?🤓

Akhir kata, aku berharap sangat semangat menulis aku masih ada. Aku teringin juga nak menyumbang article yang bermanfaat macam resepi & etc.

Sampai kita ketemu lagi,
Daaaaaaaaaaaa. 👋

Sedang kemaruk pakai mask
xoxo,
Tia.

No comments:

Featured Post

1 MILLION VIEW?!

Assalamualaikum dan hi!  Aku nak ulas hairan sungguh aku dengan rakyat di dunia yang ada fetish aneh tengok orang menyusukan bayi.  FYI, vid...

Popular Post