Tuesday, May 12, 2020

#NowPlaying | Apink - I'm So Sick

Assalamualaikum & hai!

Did I ever mentioned that sepanjang MCO ni, aku stuck dengan lagu ni?


Entah kenapa tak boleh stop. Can you imagine 18 March - 12 May lagu ni wajib dengar.
Last time aku stuck dengar lagu Feel Special. Sejak lagu tu release until February macam tu.

Yang ni, tak sure berapa lama boleh bertahan. 
Dunnolah, aku rasa soothing je..
Dan aku macam tak percaya yang Apink datang Malaysia buat performance untuk TV3 sempena apa ntah. Forever lambat aku ni hahahaha.

Enjoy & Happy Working semua.
Jom dengan lagu berhantu untuk aku ni.

Sekian.

x,
Tia.

No comments:

Featured Post

1 MILLION VIEW?!

Assalamualaikum dan hi!  Aku nak ulas hairan sungguh aku dengan rakyat di dunia yang ada fetish aneh tengok orang menyusukan bayi.  FYI, vid...

Popular Post