Saturday, May 9, 2020

Promosi | Kelas Belajar Mandarin Nazry Laoshi

Assalamualaikum dan hi semua! 川o・-・)ノ

Hari ni aku nak share kelas belajar bahasa Mandarin suami aku a.k.a Nazry Laoshi.
Syukur Alhamdulillah, sambutan amat memberansangkan especially sewaktu musim MCO.
Bagus betul student Nazry Laoshi ni (≧∀≦)

No photo description available.

Okay aku nak share beberapa info mengenai kelas ni:

Q: Dimanakah lokasi Kelas Belajar Mandarin ni?
A: Kami tidak mempunya offline class, semua sesi dijalankan melalui online sahaja

Q: Mahal tak? Berapa Harganya?
A: RM 20 sahaja!

Q: RM 20 untuk satu kelas ke?
A: Bukan! RM 20 untuk 3 SESI! 30 Minit untuk 1 sesi ( ゚o゚)

Q: Saya segan nak belajar dengan laoshi seorang..boleh saya bawa teman tak? join kelas tu sekali?
A: Kini KBM ada buat promosi (PROMOSI LAGI?!) RM 30 untuk 2 orang! JIMAT RM 10! (‘∀’●)♡

Q: Saya takde basic, boleh tak nak belajar mandarin dengan Nazry Laoshi?
A: Boleh :) Takde masalah. Nazry Laoshi akan ajar sampai faham. ( ̄ー ̄)b

Q: Bahan belajar macam mana ya? Kami kena salin satu satu ke?
A: JANGAN RISAU! Slide akan diberikan (setelah pelajar mengisikan borang feedback kepada Laoshi) PERCUMA! (ฅ`ω´ฅ)

Q: Boleh book kelas anytime ke?
A: Harap maklum, waktu kelas adalah seperti yang berikut:

Mon - Fri: 9pm - 10.30pm
Sat - Sun: 9am - 5pm
「(◔ω◔「)三

Sekiranya anda berminat:

klik About - Nazry Laoshi
klik SINI untuk mendaftar ke Kelas Belajar Mandarin Nazry Laoshi.

Terima Kasih!

x,
Tia

No comments:

Featured Post

1 MILLION VIEW?!

Assalamualaikum dan hi!  Aku nak ulas hairan sungguh aku dengan rakyat di dunia yang ada fetish aneh tengok orang menyusukan bayi.  FYI, vid...

Popular Post