Sunday, May 17, 2020

Review | Workin' Moms (MUST WATCH! NSFW)

Assalamualaikum & hi,

Mulanya aku segan segan nak mentioned aku tengok cerita ni.
Sebab dia banyak sex scene, mula mula tak ketara but after that pooooof! not safe untuk ditonton dikhalayak ramai ya kawan kawan.
Workin' Moms' Season 4 - Release Date, Cast, Plot, and More

Kenapa aku suka cerita ni? Well senang je jawapannya, IT IS RELATABLE.
I'm a working mom. We don't like to be judge, Siapa suka kena judge?
Kita work damn hard untuk anak anak.
But sometimes, benda tu backfire juga, like kurang bonding dengan anak sendiri sebab terlalu busy bekerja.

Workin Moms' Season 4 Coming to Netflix Worldwide in May 2020 ...

Minus the saucy sex scene, aku rasa cerita ni best sangat.

Start dari having kids.
Postpartum depression.
Breast milk.
Juggle between work and kids.
Supportive partner.
Handling kids curiosity
Having more kids
Premenopause
Kids getting bullied
Kids psychology
Kids performance
Reality with teenagers
Abortion
Vasectomy
Mental Health
Support Group
Sexism
Money
Mean Nanny
Etc.

Workin' Moms | Netflix Official Site

Dia menyeluruh sangat, sometimes aku rasa..yeah aku pun kena macam tu or mengalami benda macam tu. Sangat relatable. Well siapa tak pernah jadi kecik, remaja, or uni student? Bila fikir balik, ya tuhan, aku ni suka peningkan kepala mak aku masa remaja. Degil nak mati. Risau bila anak aku ikut perangai aku. Semoga dia ikut perangai abah dia yang baik je..hahaha

Workin' Moms Season 3 Offers Higher Stakes and More Laughs: How ...

Back to the drama..Aku takdelah workaholic macam Kate Foster tu, aku blur blur macam dia especially bab nak handle anak. Like, aku ada anak for 7 years, but my knowledge about kids mentah gila. Kawan aku yang ada anak 6 dengan 2,3 tahun lagi terer handle anak dari aku. I was like forever bertatih nak catch up pasal anak. Sob sob..

Workin' Moms - Wikipedia

Cerita ni juga ajar pasal friendship. Sangat bersyukur aku ada kawan kawan yang boleh jadi tempat curhat. Well sometimes, kita kena ada second opinion right?

Workin Moms Season 3 Premiere - What to expect - Asap Land

Sangat sangat suka cerita ni, dan aku tak sangka aku dah tengok 4 season straight! Tak sabat nak tunggu season 5 on 2021 :) Aku berharap sangat nothing change! Anne Carlson please stay.

Sekian.

x,
Tia

No comments:

Featured Post

1 MILLION VIEW?!

Assalamualaikum dan hi!  Aku nak ulas hairan sungguh aku dengan rakyat di dunia yang ada fetish aneh tengok orang menyusukan bayi.  FYI, vid...

Popular Post